vrijdag 21 december 2012

Sfeerbeelden...

Dit jaar heb ik terug gekozen voor een echte kerstboom, versiert met allemaal oude kerstballen. Eronder had ik enkele poppen geplaatst, maar met de komst van Louis, was het niet meer te doen om het te laten staan en heb ik het tafereeltje naar de hall verplaatst.


Enkele oude kerstballen...




Dit schatje heb ik moeten verplaatsen naar de hall waar ze nu lekker op de slee mag zitten.


Hier zijn ze dan op een veilige plaats waar Louis niet veel komt!



Ook op de piano is er kerstsfeer, deze twee beren heb ik enkele jaren terug gemaakt. André (naar André Rieu) is samen met zijn geliefde kerstmuziek aan het spelen.



Nog een ander hoekje waar deze twee dametjes de kerstboom versieren met allemaal kleine oude kerstballetjes.









Deze week gemaakt in de les florale kunst. 
Opdracht was een guirlande maken.






Ik wens jullie nog zalige kerstdagen en een nieuw jaar vol plezier met jullie hobby!

Christelle.






4 opmerkingen:

  1. Oh Christelle dat ziet er echt heel feervol uit allemaal.
    Ik kan me voorstellen dat je de boom met al die mooie oude ballen naar een veilige plek hebt verhuisd,moet je toch niet aan denken dat ze kapot vallen....of je poppen.
    Wat leuk ook die beren op de piano..ook weer zo`n leuk tafereeltje.


    Groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Christelle,

    Wat ziet het er allemaal gezellig uit bij je. Prachtig die oude kerstversiering in je boom.

    Ik wens je fijne feestdagen en een mooi 2013.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er prachtig uit Christelle. Laat de kerst maar beginnen! Ik wens je dan ook fijne kerstdagen toe en een gelukkig en gezond 2013.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit zeg, net van die antieke kerstkaarten. En het popje is zo leuk, met die krullen aan de onderkant van haar haar.
    Leuk bloemstuk heb je gemaakt, wens je Fijne Dagen!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen